Over Digi HR

In augustus 2011 heeft Corné Janssen zijn bedrijf Digi HR opgericht. Hij heeft ruim 14 jaar ervaring in het vakgebied van Human Resources Management en Payroll, zowel in uitvoerende als in leidinggevende posities. Onder andere als Directeur Relatiebeheer voor een toonaangevende Payroll-organisatie was hij verantwoordelijk voor een algehele herstructurering van de back-office, incl. migratie naar Afas Profit en het ontwikkelen van een front-end. Eveneens was hij verantwoordelijk voor de aansturing van 15000 verloningen per jaar, ziekte- en reïntegratie, de aansturing van de helpdesk en commerciële activiteiten binnen een bestaande relatieomgeving.

Hij heeft verschillende functies bekleed bij de grootste salarisverwerkings-bedrijven van Nederland. Hierdoor is hij in staat om de algehele kosten en activiteiten te overzien en samen met u de meest gunstige voorwaarden op te stellen. Corné is een daadkrachtig, een financieel bewust  en een resultaat gericht manager met oog voor de mens.

Hij ziet nog vele mogelijkheden, welke zullen bijdragen tot een verdere digitale professionalisering van de HR, salaris en financiële processen alsmede het verder  ontwikkelen van competenties van de betreffende medewerkers.

Digi HR gaat graag hierover met u in gesprek!